Psykbryt

Skrivet den 2008-09-18, klockan 17:55:12
De här går inte!! Försökte å göra uppgifterna i boken, med de är omöjliga!! Letade efter exempel som kunde hjälpa mej på vägen, men de fanns inga!! Tittade i den grön, den lila å i D-boken.. I alla mina anteckningar, de från i somras, men ingenstans!!!

De är ju bra om läraren går igenom de vi verkligens ska räkna på lektionerna istället för massa annat!!

Antingen är jag helt kass, eller så ere läraren som är.. Jag lägger min röst på läraren då vi är ungefär 50 stycken i klassen som inte fattar.. =/

Har ägnat hela eftermiddan till matten å jag har fått flera psykbryt, tårarna har sprutat (nästan iaf.. =P ), de här går inte..

Agge behöver en matte-geek.. Men vem e de?

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Blomman
Den 2008-09-18, klockan 20:15:33

En matte-geek... haha... inte är det ja iaf =P

Skrivet av: Agge
Den 2008-09-18, klockan 21:56:50

Säker??


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0