Preppsittning

Skrivet den 2008-09-06, klockan 02:37:44

Gick till Maria där de va ganska så många redan.. Tjejorna höll på å göra sej fina å killarna satt å drack.. =P När alla var klara promenerade vi till Språkgränd där phösarn hade sittning för oss... Vi kom lite sent, så de började ringa efter oss.. =P Men vadå? Fint folk kommer alltid sent.. Huh?

De gick igenom lite regler å sånt för en sittning, som många i klassen hade svårt med.. Så vi får se hure blir nästa fredag.. =P Alla var tvugna å göra ett spex.. Som tur var så var vi i grupp.. Vår grupp hette morotsslukaren.. Varför? De går jag inte in på.. =P Men iaf, vi sjöng en sång

Till midda blev de en morot.. De har lite med å göra med vårt namn.. =P Sen vare inte så mycket mer.. Vi satt å prata å hade mest trevligt.. Å så gjorde vi en quiz också där vinnarna var.. just de - Morotsslukaren!!! =P

Sen for jag hem å bytte kläder.. Ville inte se ut som en lodare.. Erik blev lite stött när jag sa de, eftersom jag hade hans kläder på mej.. =P Kanske inte allt, men jag hade sånt som han brukar ha.. =P

Sen ut på Corona, där jag träffade Ems å David, å självklart de från klassen.. När vi skulle gå så kom vi lite sent till garderoben så att de hade hunnit blivit kö, men de gick ganska fort ändå.. Som tur va..

Nu ska jag snart sova, ögonen håller på å falla igen på mej.. =P

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0