Panik!

Skrivet den 2008-09-29, klockan 12:08:00
Panikens panik!! Mitt internet sluta fungera natten mellan tisdag å onsdag!! Jag hade uppfattat de som om att jag skulle få ha kvar mitt gamla, men ha möjlighet att välja nåe annat om jag vill de iställe.. Men så vare tydligen inte..

Så nu måste jag sätta mej å leta efter nåt nytt.. Men de ska nog gå bra, hoppas att jag får de nya internetet samma dag som jag beställer så att jag slipper vara utan.. Ett par dagar klara jag mej äl, men jag vill ändå att det ska gå fort..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0