Panik!!!

Skrivet den 2008-09-04, klockan 12:26:08
I förrgår vare en i klassen som sa att vi skulle ha en mattebok på engelska.. Blev lite orolig, för så hade inte jag fattat de.. Så när jag kom hem så kollade jag upp de.. Å de var en bok på svenska.. Så jag pustade ut.. =P

Idag på mattelektionen så säger läraren vilken bok de vi ska ha under nästa mattekurs.. Å den har en engelsk titel så jag gissar att innehållet också är på engelska.. Vilket ja inte uppskattar..

De jag hade sett var från förra året.. Men eftersom de inte var nåt nytt så trodde jag att de skulle vara samma.. Tycker att de borde uppdatera sidorna lite bättre..

Blir även lite besviken på vår programansvarige. För jag har frågat henne minst två gånger om de e nåt som är på engelska. Å hon sa att om jag börjar i höst så blire bara på svenska.. De var en stor del att jag valde den här utbildningen, har ju valt bort massa utbildningar just för engelskan..

Men va ska jag göra nu? Kan ju inte byta nu, bara för att 5 veckor av 120 är på engelska.. =S

Jag hoppas att föreläsningarna är på svenska iaf, för då kanske de går å lyckas klura ut de ändå.. Men jag är rädd att jag kör i den kursen, å de vore inge vidare bra.. =/

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0