Ospännnande dag

Skrivet den 2008-09-07, klockan 10:44:15
Igår va en otroligt ospännande dag... Gick upp å plugga ett par timmar.. Sen tog jag en promenad å sprang lite.. När jag kom hem så bakade jag å sen vare kväll..

Satt i soffan å slöa.. Nåra skulle ut, men jag kände inte att jag orkade, man blir så seg när dygnet vänds..

Nu sitter jag å taggar inför NTK-brännbollen.. Hoppas att de kommer mycket folk å jag slipper spela.. Kan va hejjarklack.. De skulle jag ha vart förra året, men då vare för få som kom så jag fick spela ändå.. =P

Får se hure blir idag,

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0