Motivationen?

Skrivet den 2008-09-29, klockan 15:34:28
I hela mitt liv så har jag älskat matte å allt vad siffror innebär, typ iaf.. Men nu så har jag hamnat i en jobbig situation.. =/

Jag sitter med matteböckerna framför mej å stirrar.. Har försökt flera gånger å verkligen få nåt gjort, men jag vene vad jag ska ta för uppgifter.. Eller jag vet ju precis vad de e jag kan å inte kan.. Bara de; att de lätta uppgifterna hoppar jag över för jag vet att jag verkligen kan dom, å de svåra uppgifterna hoppar jag också över, bara för att de är för svåra..!!

Motivationen har försvunnit å det oroar mej så här tre dagar innan tentan.. =/ Jag hoppas på att motivationen snart dyker upp, så att jag kan få nåt vettigt gjort..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0