Mjölkmakaroner

Skrivet den 2008-09-23, klockan 19:55:26
De här var första å typ sista gången som jag gjorde mjölkmakaroner!!! De va inge svårt å göra, men de blev bränt som bara den!!!

Skrubbade jag vene hur länge, de försvann ju lite, men de tog så grymt lååång tid!!! Å nu har jag grymt ont i tummen, lite svårt å skriva på tangenterna.. Men nu e de brända iaf bort, Erik gjorde en bra insats.. =) Så om han kommer å göra de i fortsättningen så kanske, kanske de blir mjölkmakaroner nå fler gånger.. =P

Men jag känner stanken av brända saker i hela lägenheten just nu, inge vidare trevlig doft precis.. Menmen, går över om ett tag..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-09-23, klockan 22:03:07

Felkod 40: User error



:D


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0