Lampbyte

Skrivet den 2008-09-28, klockan 14:55:58
Började morron med att städa lite grann, okej, kanske lite mer än vanligt, men jag var inte alls sugen på å plugga.. =S Torkade bort alla svarta märken som Erik har gjort!! Så nu äre vitt å fint igen! =) Tog en dusch å frascha till mej lite, trippade till ICA för å handla lite, bla en ny lampa..

När jag kom utanför dörren så möttes jag av ett blåsväder å de ruffsade till mitt hår.. Okej, jag vet det brukar vara ruffsigt, men nu vare ju nyborstat å så blev de tuffsigt.. Hmm, inge bra, men de gör inte så mkt..

Iaf, när jag kom hem så monterade jag dit lampan, å nu ere inte längre mörk!! =D

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0