Konkurrens

Skrivet den 2008-09-08, klockan 19:47:37
De e hårt, men jag har fått konkurrens!!! Detta på grund av min bror.. Han lurade nämligen Erik till å börja titta på en serie.. Å sen han börja titta så har han inte kunnat sluta!! De e jobbigt, men jag får väl vänja mej vid att "vi" är två vid hans sida just nu.. =P

Jag hoppas bara att den andra försvinner snart, men de e ett par säsonger kvar.. =/ Så de kommer nog å ta tid, eller kanske inte.. För han tittade på en säsong under helgen!! =O

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0