Klar med fackverk! =D

Skrivet den 2008-09-25, klockan 21:46:50
Gick till skolan å hade den sista matteföreläsningen för den här kurser, inte lika rörigt som vanligt, men de va svårt.. Sen vare dags å räkna.. Efter lunch så fortsatte jag med fackverket, å de gick verkligen inte ihop!! Efter 2 timmars räkning packade jag ihop mina saker, pissförbanade som bara den!!!

Kom hem å satte mej innanför dörrn, sen brast allt!! Samlade ihop mej å räkna lite till, men de blev inge bättre av de.. Tog mej ner på stan..

Leta presenter till de små söta tjejorna.. Hittade lite granna som jag hoppas kommer att uppskattas..

När jag kom hem från stan rusade jag iväg till skolan, där de satt nåra å räknade, fick hjälp av dom.. Men de gick ändå inte ihop.. Sen kom jag på felet, började om å så vart de RÄTT!!! =D Å jag blev så glad, å jag kommer vara evigt tacksam de killarna som hjälpte mej!! TACK!!!!! Finns inga ord just nu.. Å jag är så glad..

Nu ska jag gå å sova, är lite körd i huvudet just nu..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0