Handbyte

Skrivet den 2008-09-27, klockan 17:15:29
Min rapport består nu av 10 sidor(!) och då har jag inte med innehållsförteckning, inledning eller avslutning... Men jag tror inte att det kommer att bli så mkt.. Eller jag hoppas inte det iaf.. För jag orkar inte skriva så mkt.. Sjukt jobbigt å skriva för hand.. Får ju kramp handen..

Jag ska lära mej att skriva med både höger och vänster.. Det måste var väldigt praktiskt, iaf man får skrivkramp så ere bara å byta hand! Jises, ibland är jag lite för smart för mej själv också.. =P

Ciao 

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0