Fel hus!

Skrivet den 2008-09-16, klockan 16:25:38
Klockan ringde i morse å jag gick upp ur sängen nästan på en gång.. In i duschen, väldigt skönt.. Men sen när man ska ur så äre svinkallt!!! Hatar å duscha så tidigt på mornarna, typ bland de värsta jag vet..
¤ För de första så blir man blöt
¤ För de andra så ere svårt å få upp värmen sen igen

Men jag hade inge val, gjorde de inte igår, men de hade inte vart bra heller, för då hade jag behövt sova med blött hår å de e obehagligt..

Åt sen frulle i min ensamhet vid köksbordet(!), de händer inte ofta.. Sen kröp jag ner under täcket igen, å de skulle jag inte ha gjort!! För de var sjukt svårt å ta sej upp sen när jag behövde!! Tog mej tio minuter, å de är nästan försent.. Nu var håret iofs nuduscha, så då behövde jag inte göra nåt åt ruffset.. ;) De löste sej själv.. =P

Packade ner böcker å en extratröja i väskan å cyklade iväg.. Parkerade cykeln utanför KBC-huset, såg Johanna å då slog de mej att vi inte skulle va i KBC utan nånstans i Humanisthuset.. Vart låg de lixom?!? De enda jag visste var att de låg på "andra sidan bäcken", där man inte bör vara om man är teknikare.. =P

Hade föreläsning, å jag frös som en gris!! Hade lixom ett linne, en långärmad tröja, en tjocktröja å en jacka!! Å hade gåshud ändå!! De borde inte få vara så.. Man kan inte koncentrera sej riktigt bra då.. Å de kan behövas lite koncentration, speciellt under matteföreläsningarna, annars ärom omöjliga!!

Sen vare egen räkning å de gick ganska så bra..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0