<, >, ≤, ≥

Skrivet den 2008-09-30, klockan 13:29:52
Idag, äntligen så lärde jag mej hur man räknar ut olikheter!! Nu vart allt så mkt lättare, varför har han inte visat de förut?! Så nu kanske jag kan räkna med 1 till poäng på tentan som jag har chans på också.. Klarade även nåra andra som har varit kluriga.. Så nu ser det iaf positivt ut, de jobbiga är bara att motivationen fortfarande inte är på topp.. =/

Ska försöka å plugga matte nu, men de e lite svårt när jag har en gräsklippare dundrandes utanför mitt fönster!! De lyckas allti klippa gräset här när jag har något viktigt å göra!!

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0