Dugga 2

Skrivet den 2008-09-23, klockan 17:48:49
Igår va jag så sjukt orolig inför dagens dugga å hela förmiddag också.. Blandade ihop siffror och tecken, inget gick min väg precis..

Men va var det att oroa sej för egentligen?! Jag fick över hälften vilket är mitt mål, så de var ju bra.. Ska se hur många poäng jag får med mej till tentan, typ 8,5 eller 9.. De beror på hur snäll han är med rättningen.. =P

Nu ska jag försöka mej på å laga mjölkmakaroner till Erik (och mej), har aldrig gjort det förut, så de kommer å bli spännande.. =P

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0