Dåligt minne

Skrivet den 2008-09-16, klockan 14:09:37
Hela kvällen igår å hela förmiddagen idag har jag suttit å klurat på en sak som jag skulle skriva här på bloggen.. Å nu när jag väl sitter här framför datorn så har jag inget minne av de jag skulle skriva om.. Minns inte ens vad de skulle handla om!!!

Seriöst, men jag ska börja ta mej mej ett litet block som ska heta "blogg-idéer".. =P Haha, de låter lite dumt, men de e på dagarna som jag kommer på de mesta, å när jag är hemma så har jag glömt de.. Ibland brukar jag faktiskt ta å skriva upp i matteblocket för att komma ihåg..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0