Dålig dag

Skrivet den 2008-09-18, klockan 13:02:05
Kånkade iväg till skolan med min übertunga väska, gick in å satte mej i föreläsningssalen å tog upp mina saker.. La blocket framför mej på ett ryggstöd, å när jag tog ner väskan så stötte jag till blocket.. Så de for iväg till plasten framför mej.. Som tur var så hade ingen satt sej där än..

Kröp ner på golvet å plockade upp de, skulle satte mej på sätet å råkade då vända jackan åt fel håll.. Så alla småmynt åkte ner på govlet.. Å de va inte bara en krona, tror att jag har typ 40 kronor i småmynt i jackan!!!

Sen gick inte så mkt så jättefel.. Föreläsningen var som vanligt, han yrade iväg lite i rymden å så.. =P

När jag kom hem så gjorde jag iordning lunch till Erik.. Hörde när han kom in på gården, men sen kom han inte in i lägenheten förns ett par minuter senare..

Då kommer han in å säger:
"Min bil är låst, å mina nycklar är i skuffen.."

Å de finns inga reservnycklar till bilen å den andra bilen är på jobbet.. Å de bilnycklarna ligger i den bilen som är låst.. Men jag tror att de finns ett par i den andra också, frågan är om den bilen är låst, de vet jag inte.. =S Så de blev en spännadne å jobbig lunch..

Trodde att de bara var jag som hade en dålig dag idag, men så vare inte..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0