Byggs insparkssittning med oväntade inslag

Skrivet den 2008-09-13, klockan 10:51:32
Igår upplevde jag något som jag aldrig har varit med om förut, å jag hoppas att jag slipper i framtiden..

Kvällen började kanonbra!! Stressade iväg till Frida, hämtade upp dom å så gick vi till Corona tillsammans.. Vi var typ först.. =/ Menmen, nån måste ju vara de också... Då hade vi tid på oss å byta skor å sånt.. Vakten gick igenom våra väskor å jag var tvungen å hälla ut vattnet från min vattenflaska =S Även fast den skulle in i garderoben..

Sen gick vi upp å mingla me dom andra (2st) som var där.. =P Men de kom flera tillslut.. Vi hämtade dricka å så gick vi till bordet.. Jag fick en ganska kass plats, längst ut å hörnet.. Men de gick bra, jag hade trevliga bordsgrannar så jag ska inte klaga..

Till förrätt blev de en toast med skagenröra.. Kanske inte min favorit, men jag åt upp brödet å de lökbitar som fanns i röran.. Resten fick vara.. Till varmrätt blev de kycklingfilé inlindad i bacon med potatis.. Lite torrt, men de gick ner.. Sen kom de bästa av allt - efterrätten!! Då blev de kladdkaka med grädde å hallonsås.. Å va gott de va!!

Blomman å Charlie gjorde lite uppträdande, men de blev tillsagda å sluta annars skulle de bli utslängda.. Sen vare inte så mycket mer spex, mest låtar bara.. Charlie blev årets n0lla också, men de var ganska så väntat.. =P

Jag har nog aldrig frysit så mycket under en middag som jag gjorde igår!! De va lixom ingen annan som frös, så jag måste ha varit konstig.. Efter middagen gick vi å satte oss i sofforna å väntade på att folket skulle fyllas upp på Corona.. Då fick jag Kims kavaj å jag slapp då frysa.. =) Det blev lite dans varvat med snack i sofforna..

Mot slutet av kvällen när jag var på dansgolvet med Kim å hans kompis så kom de en kille å ville dansa.. Jag sa att jag inte ville å då drog han mej åt sidan å fråga varför jag var så defensiv å otrevlig.. Kim kom emellan å hjälpte mej därifrån.. Efter lite snack killarna emellan så fick Kim en knytnäve på kinden av den andre, helt utan förvarning..

Jag blev otroligt chockad, var inte beredd på att de skulle hända.. De va lixom inget otrevligt samtal de emellan, Kim bara bad honom å ge sej å gå därifrån.. En lite obehaglig upplevelse, kvällen blev lixom lite jobbig efteråt. De gick iofs bra, men de sänkte stämningen en aning..

Vid två-tiden så gick vi hem, fick sällskap av nåra som skulle åt mitt håll.. Jag skjussade Charlie på cykeln, gick inte så kanonbra precis.. Va väldigt svårt å cykla så långsamt, blev lite vingligt å så massa folk ivägen.. Men sen bytte vi å Charlie fick trampa isället.. Då gick de bättre.. =P

Förljde med honom till Baloo, å så mycket folk de var där!! Sen gick jag hem å när jag kom hem så satt jag i soffan å skakade, frös jättemycket fast jag var fullt påklädd.. Sen gick jag å la mej, eftersom jag är ensam så tog jag båda täckena.. Å de va skönt!!

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0