Bakning

Skrivet den 2008-09-28, klockan 18:49:36
Blev sugen på å baka lite, så jag gick igenom alla kokböcker jag har för å se om de fanns nåt som föll mej i smaken.. Å de vare också, men jag hade inte allt hemma, men de hindrade mej inte från å fixa de.. Trippade iväg till ÅC för att köpa de som saknades..

Sen hem, fixa å dona å tillslut så va den klar - drömtårtan!! Okej, den kanske inte är så jättevacker å så vare lite tunt med kräm, men den är absolut ätbar!! =)

De jobbiga vara bara att när jag vände den så for de ner massa socker på mitt nydammsugna golv..!! =/ men de  e sånt man får ta..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0