Uppgifter

Skrivet den 2008-10-28, klockan 13:09:25
De gick lite trögt å plugga igår.. Men de e ju så svårt att jag inte ens orkar å har lust till å öppna boken!! Men jag tittade iaf igenom lite å gjorde nåra uppgifter på en tenta, vilket inte gick så bra..

Idag satt jag kvar efter föreläsnignen, Charlie "tvingade" mej att göra nåra av de uppgifter som jag inte hade gjort.. Vilket var tur, för så svåra var dom faktiskt inte.. Vi var ett bra team.. =P Ska sätta mej nu också, har ju ett par timmar då jag är ensam, eftersom Macke är med Erik nu på eftermiddan..

De va ju skolfoto idag, men de va ingen som var där, å då ville inte jag heller.. Lite jobbigt å va helt själv.. =P Jag som hade borsta håret å kladdat på lite mer smink... Helt i onödan.. =P

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0