Tvättmiss

Skrivet den 2008-10-25, klockan 13:26:43

När jag stog å hängde upp den vita tvätten tyckte jag att jag saknade ett vitt örngott.. Men jag trodde att jag kanske hade missat å tvätta de, eller att maskinen hade äti upp det.. =P

Sen när jag tog ur den svarta tvätten så hittade jag mitt VITA örngott bland allt SVART!! Men de var ingen skada skedd, de va i samma färg som de var innan tävtten.. Tur de, fast de hade inte gjort så mkt för jag har typ 1000 vita örngott, men ändå..

De jobbiga är att jag inte kan skylla ifrån mej de här på nån.. =P Så de va mitt fel.. Känns jobbigt å säga de, men nu äre så de e..

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0