Tentan avklarad.

Skrivet den 2008-10-02, klockan 16:11:28
Trippade iväg till ÖP i ganska så lagom tid.. Ingen pratade matte - som tur va! Gick in i salen å hittade en bra plats, å sen vare dags å börja skriva.. Tittade på tentan å fick panik!! Den såg ju svår ut! Jag började med uppgifterna å räknade iaf på alla.. Satt i tre timmar å sen fick de räcka, kände inte att jag kunde göra nåe mer..

Hure gick? Ingen aning, vi fick inte veta svaren på en gång.. =P Jag vågar inte analysera mitt möjliga resultat, för då kommer de inte å gå nåe bra.. Utanför stod de å diskuterade svaren med varandra, kunde inte höra på så jag gick hem iställe..

Å sen jag kom hem så har jag bara latat mej å gjort absolut inget, eller jo tittat lite på OC, men de va jag värd!! Å jag började störtgråta - igen.. Men nu vare lite sorgligt å alla grät.. Av både lycka å sorg..

Ska göra mej iordning å fara ner på Göteborg! De ska bli mysigt, ska träffa Emma å Emelie där..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0