Stäng kylskåpet! Tack.

Skrivet den 2008-10-23, klockan 14:07:03
När jag kom hem idag så var kylskåpet öppet..! =S Å jag är bergsäker på att de inte var jag som öppnade de sist, det för att jag åt frulle först å sen vet jag att en annan som bor i lägenheten hade vari hemma vid 11-tiden å ätit lunch å öppnat de då..

Så jag tror att den personen måste lära sej att det går inte å smälla igen vårat kylskåp, eller de kanske inte går å lära sej eftersom denne inte har lärt sej de än, efter 3 månad... =P

Eller så får vi köpa uber starka magneter å montera upp, för då behövs de nog inte så mkt för att de ska åka igen, men då kanske vi inte ens för upp de iställe.. =P

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0