Regn i Umeå =(

Skrivet den 2008-10-09, klockan 13:16:11
På många sätt är Umeå en bra stad, den är lagom stor, de är lätt att ta sej till olika platser.. Men de jag inte gillar med Umeå är när vädret är som det är idag - spöregn!!

De e inge kul, för när man cyklar till skolan så blir man som en dränkt katt!! Hur mysigt äre å sitta på en föreläsning med blöta kläder?!? Okej, man kan ha regnställ på sej, men när jag tittade ut genom fönstret så såg de inte ut å regna.. På morronen var de iofs inte så farligt, blev inte blöt igenom..

Men nu när jag cyklade hem så vart tröjan innanför jackan blöt.. Sadeln va blöt så de va inge mysigt å sitta.. Å de va knappt att jag såg nåe, för jag fick alla regndroppar i ögonen..

Jag ska nog plocka fram regnstället till i morron, inte för att de e så bra, men de häjlper iaf lite..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0