Planering - inflyttnings-/"födelsedags"-/tentafest!

Skrivet den 2008-10-28, klockan 14:28:52
Inbjudningar till inflyttnings-/"födelsedags"-/tentafest har börjat... Vet inte riktigt vad jag ska kalla de.. Då de känns lite sent å ha inflyttning- och "födelsedags"fest efter fyra månader.. =P Men alla som kommer pluggar ju, så de kan ju inte fira att tentan är över.. Därför får det blir en liten blanding så där.. Så får man ta den fest som passar.. =P

Jag hoppas bara att de inte börjar renovera lägenheten just.. För då blire lite svårt.. Då måste jag komma på en plan B, för de e ju inge kul å ha fest i kaoset! Men de verkar gå segt, så de blir nog efter.. För de borde ju säga till ett tag innan de ska börja tycker jag.. Men de ska jag inte vara helt säker på..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0