På jakt - efter skor

Skrivet den 2008-10-12, klockan 14:31:30
Har i över ett år letat efter ett par gympaskor.. De e sjukt svårt, för alla är så smala.. Å de går inte, för jag måste få ner mina inlägg i skorna.. De skor jag har nu har jag haft i nåra år å de är jätteslitna å jättefula!! De e snart pinsamt å gå i dom!! När jag flyttade till lägenheten så lovade jag M att jag skulle kasta dom, men de gick inte..

De gick inte:
¤ För de e grymt sköna
¤ Lätta å ta på sej
¤ Mina inlägg passar perfekt i dom 

Men nu måste jag hitta ett par nya, för de går inte längre.. Men de får vara kvar tills jag har ett par nya..
Helst av allt så skulle jag vilja ha dessa:


Men de skulle aldrig funka.. =(

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0