Önskelista till lägenheten

Skrivet den 2008-10-11, klockan 22:43:58
Har under en liten tid skrivit en lista på lite saker som jag skulle vilja ha till lägenheten, som:

Golvlampa - vill ha en breve soffans vänstra sida, för de e lite för mörk

Fotpuffar - skönt å lägga upp fötterna, samt de blir en sittplats

Saltkar - de e omöjligt å hälla lagom med salt ur vår salt"kartong"

Bokhylla - vore skönt å få bort sakerna från TV-bänken, problemet är att jag inte hittar den bokhylla som matchar TV-bänken.. måste leta vidare

Sänglampor - blir så mörk nu, så de vore både fint å mysigt med en varsin sänglampa.. För taklampan förstör de mysiga mörkret

Kuddar - mina kuddar har snart gjort sitt.. De är platta å inga mysiga

Skrivbord - måste ha nånstans där jag kan ha mina skolgrejor, orkar inte flytta runt dem, tappar bara saker på vägen

Ljuslyckta - hittade en fin på Indiska, bara de att den var grön å jag skulle vilja ha en lila

Latteskedar - mina skedar är för små, vill ha sånna som MoP har från Mique

Termometer - skulle va skönt å få veta

Potatispress - för att pressad potatis är så gott

Vitlökspress - de e alltid bra å ha

Kastruller - vi har för få

Planksteksplankor - bara kul å ha

Handdukshängare - måste ha nånstans å hänga handukarna

Nåra av dessa är intressanta:


Kroby, Not, Solsta Pällbo alla från IKEA


Ciao



Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0