Midda med basårarna..

Skrivet den 2008-10-22, klockan 19:55:47
Efter föreläsningen drog jag hem, hade inge papper kvar i blocket å jag hade inget nytt med mej.. =P Satt å räkna hemma, för ovanlighetens skull ganska så mycket.. =P Men de känns ändå inte som om jag kan de.. Eller jag kan efter att ha tittat i facit (om de nu finns) för då vet jag hur jag ska göra å hur jag ska svara.. Men annars ere svårt..

De som kommer å bli svårt på duggan är att ställa om sej till svenska, för de svenska termerna kan jag inte, inte så bra iaf.. Men de ska nog lösa sej förhoppningsvis..

Sen drog jag ner till Göteborg å träffa Ems, Emma, Johanna å Jakob.. Åt midda å prata lite granna.. Sen promenerade vi upp till sjukhuset där jag fick skjuss å de cyklade vidare..

Ska snart titta på Bonde Söker Fru(/man) å sen ere väl Grey's ikväll, huh?

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0