Krångel
Skrivet den 2008-10-01, klockan 18:12:29Å jag hatar när kundtjänst bara håller på å skickar runt en hela tiden!! I natt tog vårt bredband slut med det gamla bolaget men vi hade beställt ett nytt som skulle börja idag.. Men i natt när E kom hem så fanns inge internet å inte heller i morse..
När jag kom hem efter skolan idag så ringde jag de nya bolaget som sa att felet låg oss de gamla å att de va flera som hade haft problem med det.. Så jag lät de va, men efter 6 timmar tyckte jag att de borde ha ordnat de, så jag ringde upp de gamla bolaget å kollade..
De sa att felet inte alls låg hos dom utan hos de nya, för de hade slut på IP-adresser.. Så jag ringde upp de nya för å säga till om de, å 2 sekunder senare så säger han att jag kan starta om datorn å routern å så ska allt funka..
Vilket jag gjorde å de funkade också!! Kunde inte han jag pratade med i morse ha gjort de här?!?! De blir ju bara mer extra jobb - för alla!
Ciao
När jag kom hem efter skolan idag så ringde jag de nya bolaget som sa att felet låg oss de gamla å att de va flera som hade haft problem med det.. Så jag lät de va, men efter 6 timmar tyckte jag att de borde ha ordnat de, så jag ringde upp de gamla bolaget å kollade..
De sa att felet inte alls låg hos dom utan hos de nya, för de hade slut på IP-adresser.. Så jag ringde upp de nya för å säga till om de, å 2 sekunder senare så säger han att jag kan starta om datorn å routern å så ska allt funka..
Vilket jag gjorde å de funkade också!! Kunde inte han jag pratade med i morse ha gjort de här?!?! De blir ju bara mer extra jobb - för alla!
Ciao
Vad tycker du?
Trackback