Jag ser det snöar...

Skrivet den 2008-10-31, klockan 12:52:11
...jag ser det snöar,det är väl roligt hurra! Nu blir det vinter, nu blir det vinter som vi har önskat hurra! Nu tar vi kälkarna fram och mössorna på, och sen vi åka i backen å hej vad det går!

Okej de har inte kommit så mkt snö, men de täcker iaf backen.. =P Fast jag tror att de kommer å smälta bort inom en snar framtid, för så brukar de ju va i början.. Å de vore skönt, för då kan jag fortsätta cykla.. De va lite läskigt å cykla hem från skolan idag, halt å min cykel är väl kanske inte den bästa..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2008-10-31, klockan 18:38:32

Nåja, det finns cykeldäck med dubbar. :P

Kom allt en hel del idag också, men det är några plusgrader, så skiten lägger sig ju inte...

Skrivet av: Agge
Den 2008-10-31, klockan 18:54:59

Jag vet, men jag lyckades ramla å slå mej hårt med duddäcken också.. =P Så jag vågar inte riktigt de.. Iofs ramlar jag å slår mej utan cykeln också.. =P


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0