Inga svar..

Skrivet den 2008-10-08, klockan 16:15:38
Sitter å räknar lite i "ELA", eller jag är klar nu.. Inte klar med alla uppgifter utan nu har jag tröttnat på å räkna.. De e inte bara engelskan som gör boken jobbig utan även att de inte finns svar till alla uppgifter, så jag har ingen aning om de är rätt eller inte.. =S Får väl hoppas att de är de, nåt annat kan jag ju inte göra.. Eller jo, jag kan fråga läraren, men de e jobbigt om hon ska kolla igenom alla mina räknade uppgifter, för de e inte bara en uppgift som saknar svar, utan de e ett antal..

Hade varit bättre om jag hade haft den äldre upplagan för den hade svar till typ alla, de kanske var en å annan som inte hade de, men inte som de är i den nya boken iaf..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0