Inflyttningsfest

Skrivet den 2008-10-11, klockan 01:34:38
Så då har jag vari på Kims inflyttningsfest, de va kul.. Lagom med folk.. Kände väl en tredjedel av dem där, så de va skönt att de var ett par stycken iaf.. De va ganska så lugnt, men fart ändå!! =)

När vi skulle börja bege oss ut på krogen så gick de från våran klass in i ett sovrum å börja spela gitarr.. De va mysigt.. Älskar gitarrspelande!! =)

Men sen gick vi också därifrån.. Skjussade en i klassen hela vägen, å i långsam takt så blire ganska så vingligt, anledningen att jag körde långsamt var för att en i sällskapet gick.. Så jag var tvungen å hålla hans takt, vilket var typ omöjligt!!

När vi kom fram till Corona beslöt vi oss för att inte gå in, då klockan var 1.. Blir så kort tid, för man måste typ gå halv 2 om man inte vill köa för jackan i en evighet.. Så jag tog min cykel å promenera hem, hade ett gå-sällskap, så de vart smidigast så..

Väntar på Pelle nu.. Får se när han dyker upp.. Han är också ute nånstans.

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0