Hemresa..

Skrivet den 2008-10-07, klockan 17:40:52
Sitter i min ensamhet å längtar så fruktansvärt mycket hem, hem till Sthlm!! En resa dit är snart på G, ska bara vänta på schemat, sen ska jag boka biljetter!! =D

Ska på kalas å så ska jag försöka å få in en tjejkväll.. Men de kommer å bli tajt för de e bara över helgen.. Men förhoppningsvis så kan jag åka ner torsdagkväll å upp måndagmorron, då blire lite längre än fredag em å söndagkväll..

Vi får se hure blir, bara jag får komma hem så blir jag nöjd.. =)

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0