Förberedelser

Skrivet den 2008-10-10, klockan 20:09:09
Ohh va seeeeeeg jag är!! Började å göra mej irodning för hur länge sen som helst, men jag kommer ingenstans!! Eller jo, har kommit en bit på vägen.. Men jag vill inte vara fullt klar just nu, för jag hade inte tänkt å dra förns om typ en timma.. För jag vill inte komma dit först..

Så de e kanske därför som jag drar ut på tiden, men jag VET att jag sen i slutet kommer å strssa ihjäl mej, så egentligen äre lika bra att börja nu..

Ska kanske göre nåe åt håret.. En slinga kommer å vara väldigt locka för efter att jag hade duschat så flätade jag den, så jag får väl se hur lockigt de är, men annars ere bara å kamma ut..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0