Elementary Linear Algebra

Skrivet den 2008-10-06, klockan 17:23:17
Matten var faktiskt inte så hemsk som jag hade förberett mej på.. Å tur va väl de..! Själva undervisningen är ju på svenska så de e lungt med den saken.. Å föreläsaren var faktiskt bra, honom gillade jag.. Jag vet jag har bara haft en lektion, men jag kunde ha dömt ut han på en gång, vilket jag brukar göra.. =P

De jobbiga är bara boken.. Visst siffror är likadana både på svenska å engelska, men de e lixom svårt å lista ut vad de e man ska göra.. Läsa å förstå texten.. Borde iofs vara duktig nog för å klara de då jag har läst engelska i typ 10 år.. Men jag har inte läst matte-engelska så de e de själva matte-orden jag inte riktigt kan..

Tur att Toasten kommer upp hit om 18 dagar!! Då ska han få hjälpa mej.. =D

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0