Dagens TV:

Skrivet den 2008-10-11, klockan 18:58:46
Funderar på vad jag ska hitta på ikväll.. Jag vet flera fester, men på nåe sätt så är jag inte taggad.. Känner att jag måste plugga i morron å därför vore de bra om jag tog de lugnt ikväll, annars vänds bara dygnet å man blir seeg..

Så jag tror att jag ska tare lugnt framför teven iställe.. Frågan är bara vad jag ska se.. Kanalerna erbjöd inte så mkt roligt, typ:

1: Tillsammans för världens barn, Brottskod: Försvunnen
2: Vampyrskräckens offer, Blod på vita duken
3: Ace Ventura, SingALong
4: Stjärnor på is
5: Lilla landet lagom, CSI
6: Exorcisten: Begynnelsen
4+: Beck: Pensionat Pärlan

4+ går bort stenhårt, inte en chans nu när jag är själv.. Inte heller 6an, 2an.. 1an vet jag inte om den är så intressant.. De får kanske bli lite stjärnor å sen lite sång.. De låter ju faktiskt bra å trevligt..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0