Tumvante utan tumme..

Skrivet den 2008-11-25, klockan 16:11:24
Nu när gick hem från skolan i kylan, eller okej de va bara 4 minus, men de sved bra om benen.. Iaf, då kom jag på å tänka på en sak som jag skulle vilja ha.. Jag vill ha ett par tumvantar fast utan tummen.. Åsså grejen är den att min tumme är ändå inte i utrymmet som är avsett för tummen, för då blir den iskall, så jag har alla fingrar tillsammans iställe..

Så därför vore de bra med en tumlös tumvante.. =P Låter lite konstigt, men de ser så fult ut när den bara hänger där å dinglar.. Hmm, undra om de finns nåt sånt, har aldrig sett de nämligen.. Menmen, jag älskar mina vantar ändå, de e sjukt mysiga!!

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0