Datorköp

Skrivet den 2008-11-10, klockan 15:53:31

De är lite sjukt.. Om man ska köpa en dator så blire ju en större kostnad än vad man tror..
Dator: ~8 000 :-
Office-paket: ~1 400 :-
Norton: ~800 :-

Plus detta ska man varje år köpa ny Norton, för den håller bara ett år!! Eller man köper en 25 siffrig kod för 800 :- om året!! Till och med ännu värre!!

Gillar absolut inte de!

Ciao


Vad tycker du?
Skrivet av: Sandie
Den 2008-11-10, klockan 16:36:14

jag köpte nu dator i höstas och tecknade telia mobiltbredabnd till det. misstaget jag gjorde i detta fall var att köpa norton, för jag fick med virus skydd på en skiva från telia bara två veckor senare på posten.. så kolla vad du har för möjligheter att teckna innan du köper norton :)

Skrivet av: Agge
Den 2008-11-10, klockan 16:46:47

okej.. nu har jag redan köpt, så jag får kolla om ett år.. =P men va jag minns så fick jag inte något virusskydd med mitt bredband.. men på ett år kan de hinna ändras..

Skrivet av: Cristian
Den 2008-11-10, klockan 17:41:54

SÄG INTE ATT DU KÖPTE NORTON! >_< Sämre får man ju leta efter.. För 800.. det finns bättre alternativ som är gratis lagligt..

Skrivet av: Agge
Den 2008-11-10, klockan 20:08:03

Men jag gillar Norton, jag tyck de e bra..


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0