Yran

Skrivet den 2008-05-27, klockan 18:32:45
Har nu kommit på en sak... Hur ska jag kunna plugga i helgen?!?! Okej, tänker många, de e väl inge svårt, bara sätta sej ner å göra de du alltid har gjort.. Jo visst ere så.. MEN, nu ere så att i helgen ere Brännbollsyran (typ VM i Brännboll).. Å då betyder det att det kommer å va en del (väldigt många) fester här runtekring där jag bor..

Så jag tror inte att de kommer å bli nån pluggro.. Men de e löst, jag knallar bara till skolan så ordnar de sej, för där läre inte va nån fest.. =P Men sen har jag ett problem kvar å de e sovandet.. Jag är iofs bra på å sova näre är ljudligt, men inte om de kommer å hålla på å stampa runt i min korridor, den över mej eller de i huset överhuvudtaget... Å så allt tjoande å tjimmande utanför fönstret.. =S

Ska kanske skaffa mej ett par öronproppar.. =P Men va oskönt å sova med.. =S

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Gradin.
Den 2008-05-29, klockan 20:40:31

du sover ju me sockar, så öronproppar ska nog inte vara nå problem:P

Skrivet av: Agge
Den 2008-05-30, klockan 12:11:07

de e skillnad å ha nåt på fötterna å nåt instucket i öronen!!!


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0