Student-tider

Skrivet den 2008-05-09, klockan 10:49:14
Så här i student-tider kan man jag bara inte låta bli att bli avis på alla de som tar studenten, nu om cirka en månad.. Skulle också vilja va en av dom!! Inte för att de va så kul i själva skolan, men allt som hörde studenten till.. Typ skivor å själva studentdan..

Å när jag just nu sitter här å lyssnar på Magnus Ugglas's "24-timmar" gör ju inte saken bättre..

När flaket har fyllts upp til bredden med pers som sakta kör genom trafiken
Då står ett gäng grabbar och sprutar ut bärs i takt till den höga musiken
Plötsligt ställer en student till en scen, nån har sprutat champagne på hans flickvän
Men vad gör väl det när sergels fontän duschar henne hel och ren igen

Tjugofyra timmar samma sak. åka åka åka på lastbilsflak
Tjugofyra timmar utan tak. åka åka åka på lastbilsflak.
Även om det regnar och är storm, är ändå känslan av att vara fri helt enorm
Tjugofyra timmar, tjugofyra timmar
å ett flak

Ska på en studentmottagning.. Eller två, ska ju på en "lill-studenten" också.. Visst de e kul å gå på mottagningar, men de leder till massa problem också.. VA SKA JAG HA PÅ MEJ?!?! Okej, de kanske inte är ett världsligt problem, men ändå.. Man vill ju inte komma i vad som helst.. Så jag måste nog snart börja planera å fundera på de.. =P

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Magdalena
Den 2008-05-09, klockan 10:52:38

Önskar också man kkunde ta studenten igen. det är ju den bästa känslan i världen!

Skrivet av: Agge
Den 2008-05-09, klockan 22:06:21

Då ere inte bara jag som tycker de.. ;)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0