Lördag, söndag å måndagmorron

Skrivet den 2008-05-26, klockan 08:30:34
Upp tidigt i lördags för å cykla.. Gick bra, var inte så tungt.. Sen hem göra mej i ordning för å gå till skolan.. Satt där i typ 6 timmar å plugga.. Sen vare dags å gå hem..

För jag var tvungen å laga mat till Erik.. Blev kycklingspett å ris, mkt gott!!! =D Sen gjorde vi oss i ordning för å åka till David å Millan för å titta på ESC.. De va kul med alla människor, men själva festivalen var ju mindre kul.. Jises, jag förstår inte hur folket röstar, för de e ju bara konstiga låtar som kommer topp 10.. =S

Men så kommer de å se ut framöver, vilket är lite tråkigt..

Igår så åkte vi till Ersboda å fixa lite granna.. Titta på lägenheten.. Å så.. sen var jag tvungen å laga ännu mer mat.. Va väldigt svårt å komma på vad de skulle bli, men de löste sej tillslut.. Sen på kvällen blevre inte så mkt mer gjort..

Följde med erik till parkeringen för en liten stund sen.. De va mening att jag skulle ut å cykla efter de, men de blåste för mkt, å då blire bara för jobbigt så jag tare efter skolan egentligen.. Så jag gickå la mej istället, men de gick inte å sova, för jag blev för pigg.. Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på.. Plugga kanske? Vi får se..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0