Klänning-jakt

Skrivet den 2008-05-30, klockan 12:07:45
Vad hände igår då? Va nere på Strömpilen å kolla efter min klänning, hitta den inte.. Sen vare skola å matte.. NL gick igenom en gammaltenta.. Den va ju skitsvår!!! Får jag en sån så e jag körd.. Men de e jag nog ändå, för jag lägger inte ner så mkt tid på matten, hinner lix inte..

Sen va jag på spec.fysiken, den sista.. Gick faktiskt ganska bra.. Å de e ju bra.. =P Hem fixa lite, plugga lite mer..

Idag gick jag upp lite tidigre.. va tvungen å hinna duscha.. Å de va ju skönt i duschen, men utanför så vare kallt, som vanligt.. Men jag lyckades iaf att ta mej ur duschen å i morronrocken iställe.. Sen cykla jag iväg till skolan, eller jag, jag hade tatt av mej morronrocken å på med vanliga kläder.. =P

Räkna fysik till jag tröttna, vilket var efter 3 timmar.. eller då hade jag iofs tröttnat för länge sen, men jag va bara tvungen å sitta å räkna mer.. fråga JL de sista som va lite oklart..

Snart så ska jag gå tillbaka till skolan å ha lite matte.. Sen ska jag dra ner på stan å gå på klänning-jakt.. Å även skor, måste ju gå in dom innan torsdag, annars blire en plågsam student.. =P å så vill vi inte ha de..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0