Klänning-jakt - avslutad

Skrivet den 2008-05-30, klockan 21:09:44
Va nere på stan i typ 4 timmar idag.. Letade ihjäl mej efter klänningen, men sen insåg jag att den inte fanns.. Så de blev en annan.. Ska prova den i morron igen å se om den är lika bra.. Å så hittar jag skor, men de va lättare.. Så nu ska jag bara gå in dom..

Ska gå å sova tidigt idag, eller iaf försöka.. För jag hade tänkt å gå upp hyfsat tidigt i morron, för å gå till skolan.. Är sjukt sugen på å sitta ute, eftersom de ska bli fint väder.. Får se hure blir med de.. Måste lixom börja jobba på brännan.. Bena är lika vita som innehållet i mitt mjölkpaket.. Å de e inte bra!!! =P

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Jessica
Den 2008-05-30, klockan 21:12:02

Ha en trevlig kväll!
Allt bra? :)

Skrivet av: HELENAAS
Den 2008-05-30, klockan 21:13:23

letade också efter en klänning ;P

Skrivet av: Dress Like a Princess
Den 2008-05-30, klockan 21:15:44

Den blir säkert lika bra :)

Skrivet av: Agge
Den 2008-05-31, klockan 15:48:06

De hoppas jag också.. Känns iaf fortfarande bra.. =P Å de e alltid nåt.. Men de e svårt å hitta en klänning man gillar å som passar..


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0