Godisar

Skrivet den 2008-05-10, klockan 17:53:27
När jag igår satt på mattelektionen så vart jag väldigt godissugen.. Så när matten va klar så kila jag till ÅC å handla lite, plocka bara de goaste.. Sen när jag dukade upp godiset till Talang08, så vare inge i påsen som va gott.. Undra vem som hade plockat allt de där äckelgodiset i MIN påse?!?! Annars brukar de vara så att de äckliga godisarna brukar vara kvar till sist.. Men nu hade jag ju inte ens börjat å allt va äckligt..

Men idag när jag titta ner i påsen så va mina goa godisar tillbaka.. Så då va jag tvungen å passa på å ta nåra, innan de försvann.. Å så vare ett bra sätt att orka plugga också.. =P

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0