Frussen

Skrivet den 2008-05-21, klockan 20:04:21
Under de senaste veckorna har jag frysit som en jag vene vad!! I mitt rum äre fortfarande lika varmt som de alltid har varit, typ 25-26 grader.. =P Men de spelar ingen roll, å de hjälper inte att jag klär på mej mssa kläder heller, för jag fryser fortfarande lika mkt som innan..

Okej, att man kan frysa lite då å då, men jag fryser 24/7 å har gjort det länge, för länge nu.. Hoppas att de snart går över.. Dricker lite varma drycker för att värmas innifrån, då känns de bättre.. =P Så jag får väl fortsätta med den taktiken, tills jag inte fryser längre...

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0