En måndamorron

Skrivet den 2008-05-19, klockan 11:29:23
Klockan ringde 9, å då vare tänkt att jag skulle upp å ut å cykla.. Men de va trögt å ta sej ur sängen i morse, så jag skippade de.. Låg kvar istället, å de va skönt.. Sen ringde mamma å vi prata lite grann..

Gick ut i köket för å göra frukost, å jag blev förvånad. De va ingen katastof där ute!! Annars brukar de vara de när man kommer hem efter en helg.. =P

Ska snart ta å klä på mej å cykla till skolan, eller ja, om typ 1 timma eller så..

Hade tänkt att jag skulle cykla sen när jag kom hem från skolan, förhoppningsvis så äre bättre väder då, fast de finns ju inge dåligt väder bara dåliga kläder.. =P Får se hure blir med den saken..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0