Dåligt med luft!

Skrivet den 2008-05-27, klockan 12:59:00
Erik trodde aldrig att jag skulle komma ut å cykla igår, för att jag banga på morronen.. Iofs fick han rätt, MEN de va ju inte mitt fel att de inte fanns nån luft i däcket... Däremot tog jag en promenad istället, så jag kom ut en då, fast utan cykel.. =P

Pluggade lite på kvällen å sen ringde jag mamma.. Vi planerade sommaren, eller hon planerade och jag höll bara med.. =P Skönt de å.. Tittade på fotboll, där Sverige vann med 1-0! Jippi..

Va i skolan innan 8 idag(!) för jag skulle va duktig.. =P Blåste i mer luft i däcket, blev typ stenhårt.. Sen gick jag in i klassrummet å räkna lite uppgifter innan JL kom å hade föreläsning.. Satt kvar till 12, då vare dags å gå hem.. Hämtade cykeln, å till min stora besvikelse så var typ hälften av luften borta!!! Jag kommer ju få pumpa den där varje dag tills nån fixar den.. Ja? För jag kan inte göra de själv.. Gjorde ju de i höstas, men de hamna däcket bara snett när jag skulle sätta tillbaka de.. =S Men jag vet nog nån som kan göra de.. =P


Så de får bli en promis idag också.. Men de gör inge, va ganska skönt å gå där jag gick igår.. De ända var att jag fick skoskav.. Men jag ska ta ett par andra skor å så ska jag plåstra om mej lite..

Ska ta fram FyB-boken nu..

Ciao

PS: Kom på att de va återträff på ML i lördags, nej, jag var inte där.. Kände inte för å åka ner till Sthlm bara för att träffa lite människor, som jag inte alls saknar.. Då hade jag en mkt bättre helg, med människor som jag tycker om..

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0