Sover djupt?

Skrivet den 2008-03-04, klockan 20:21:43
Ja vakna inte av klockan idag heller, eller jo, men av reserven, å då blev ja stressad.. Fast ja hade massa tid på mej.. Jag förstår inte hur jag inte kan komma ihåg att jag har vaknat å stängt av klockan.. De brukar man ju göra, men ja göre inte..

Tog mej till skolan, hade en luddig kemi-lektion, men de börja klarana lite nu iaf.. Sen skrev ja å emelie rapporten från förra veckan, då det kommer en ny den här veckan..

Sen vare lunch å därefter fysik, han gick igenom lite från kursen... Å sen fick vi räkna själva.. Jag hitta ett fel i facit, jag är sååå nöjd.. För det är nämligen en lärare som har skrivit facit.. haha.. Räkna på hela lektionen sen gick jag hem å packa ihop min simkläder å begav mej till IKSU å gympa..

Kunde inte ta i allt idag, var lite svårt å spänna magen för ja va å sjukt hungrig!! Så idag vann tanterna, Attans!!! Inte bra, men ja kommer igen på torsdag.. =P Hahaha..

Kom hem för en stund sen å gjorde snabbmidda för vi skulle ha koridorsmöte klockan 20.00, men de va bara ja å en till.. så ja gick in i mitt rum, å ja har inte hört nåra dörrar öppnas än, så ja gissar att vi skippar de.. Men inte göre mej nåe, för jag ska inte äta midda merom ändå.. Så de e ba synd om de själva..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: E.
Den 2008-03-05, klockan 12:01:08

se nu hur jag har ne på mornarna!!!

Skrivet av: Agge
Den 2008-03-05, klockan 13:55:19

Jajaja.. men de har bara hänt mej två ggr.. =P å dej har hänt X antal fler ggr!!!

Skrivet av: E.
Den 2008-03-05, klockan 21:17:54

det hör inte hit;)

Skrivet av: Agge
Den 2008-03-06, klockan 11:14:55

Inte?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0