Promenad

Skrivet den 2008-03-20, klockan 16:21:24
De va tur att jag vakna tidigt i morse.. För halv 10 så kom hon från bostaden å bytte min persienn.. De va lite pinsamt å släppa in henne till kaoset, men vad hade jag för val? Vill ju kunna dra upp persiennen å få in lite ljus..

Sen promenerade jag ner till Strömpilen å passa på å hanlda lite på Maxi, å sen gick jag hem.. De va faktiskt inte så långt som jag trodde, men det är bara för att när jag har gått dit så har jag gått världens omväg.. Men inte den här gången..

Hem påsk-fixade lite granna, städa, lagt fram grejor.. Nu måste jag bara leta väskor å slänga ner allt.. Sen ska jag slutstäda.. Måste till ÅC å posta en grej också.. Kanske ska ta de nu innan jag glömmer de..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0