På topp!!

Skrivet den 2008-03-05, klockan 18:02:54
Åh va bra JAG är!!! (tycker jag iaf). Kom hem vid tolv å har typ pluggat sen 13, dvs i 5 timmar, med nåra småraster.. Aldrig har jag typ varit så duktig.. Jo, det har jag, men jag har inte förstått så mye då å gett upp ganska lätt..

Har gjort FyA-tentorna å de gick bra, en va riktigt lätt.. Hoppas att vi får en sån sen näre e dags.. För då behöver jag inte oroa mej.. Hade typ rätt på varenda uppgift som jag gav mej på.. De där med optik var försvårt för att jag skulle förstå.. Men de löser sej snart så fort PN har förklarat..

Sen började jag med KeA-tentan, å jag klara de första uppgifterna utan problem.. Sen lät jag de vara för det såg svårt ut och jag vill ju sluta på topp!!! =P

Kanske dags å fixa nån midda, ska se va jag hittar för smarrigt..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0