Misslyckande

Skrivet den 2008-03-03, klockan 16:00:52
Jag lyckades få bort tuggummit från byxorna igår, i morse såg jag att de va mer än så som hade försvunnit.. Färgen på byxorna var också borta!!! Så nu äre en störrre vit fläck än vare va innan..

Å innan den upptäckten så hade jag försovit mej, vakna när E skicka ett morron-sms.. Å tur va de, annars hade jag sovit vidare, men de hade inte gjrot nåe.. För i skolan gick de inte mye bättre heller..

Hade dugga i morse, å den gick inge bra, 1 p ifrån.. Men jag får klara mej med det poänget ja fick från förra, å hoppas att de inte diffar 1 poäng från G, för de vore surt.. Men den va grymt svår.. Å PN sa att vi skulle sänka oss med 2 poäng jämfört med förra..

Sen gjorde jag en gammal tenta å då förstod jag hur mye de va ja inte förstod!! Så nu ä ja orolig för både kemin å fysiken, så nu blire hårdplugg i 2 veckor!!!

Ska börja redan nu,

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: E.
Den 2008-03-03, klockan 21:27:30

som sagt.. tur att jag e me;) synd på jeansen gumman:/ pusss.

Skrivet av: Agge
Den 2008-03-04, klockan 20:24:07

haha, jo, ibland så ere bra att nån håller koll på mej.. ;) ja vet, men ja ska komma på nåe sätt att fixa de på.. =P


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0